Poletna šola FIŠ 2011: Razvoj aplikacij za mobilne platforme

bo v sodelovanju z uveljavljenimi strokovnjaki na področju razvoja aplikacij za mobilne platforme pripravila delavnice, ki se ukvarjajo z aktualnim problemom vključitve uporabnika pri razvoju aplikacij.

Razvijalci se dandanes večinoma ukvarjajo z razvojem tehnološko naprednih rešitev, s čimer želijo uspeti v svetu globalnega računalništva. Pogosto pa pozabijo na ključno sestavino za uspeh ideje oz. rešitve - uporabnike! Zaradi poplave najrazličnejših informacij postajajo uporabniki storitev, predvsem tistih v "oblaku", iz dneva v dan bolj zahtevni in kritični, zato je zadovoljevanje njihovih želja in potreb ključno za uspeh.

Namen poletne šole je udeležence seznaniti s temeljnimi tehničnimi znanji s področja razvoja mobilnih aplikacij, s čimer bodo pridobili osnovno zavedanje o zmogljivostih mobilnih platform. Poleg tehničnih znanj bomo ves čas trajanja poletne šole skušali skupaj analizirati
tudi različne pristope k uporabniški izkušnji.

Udeleženci se bodo na prvi delavnici spoznali osnove mobilnega in vseprisotnega računalnistva. Cilj delavnice je predstavitev kratka zgodovine razvoja in kako ter zakaj je prislo do trenutne eksplozije. Primerjali bodo prevladujoče platforme, ki so s tehnološkega pogleda precej sorodne, s psiho- in filozofskega pogleda pa diametralno nasprotne. Predstavljeno bo tudi izbrano razvijalsko ogrodje, osnovne funkcije in sestavni deli ter osnove razvoja v programskem jeziku java. Udeleženci bodo izdelali prvo mobilno aplikacijo in jo dodobra prevetrili. Prva delavnica bo namenjena tudi predstavitvi idej za končne izdelke, s čimer bodo dobili pravi kontekst – torej, vsebina in uporabnik, in NE tehnologija.

Ostale delavnice bodo namenjene obdelavi različnih aspektom razvoja mobilnih aplikacij na platformi Android, kot so:

1) osnovni aplikacijski vmesniki, ki jih je nujno potrebno poznati

2) programiranje povezljivih aplikacij (mobilna aplikacija običajno zahteva dostop do interneta), xml, json, ...

3) oblikovanje grafičnega vmesnika, namenjenega uporabniku - razumeti samo filozofijo uporabniškega vmesnika in tega, kaj z različnimi akcijami sporočamo uporabniku

4) lokacijske storitve - uporaba gps-a, kompasa, žiroskopov, itd. za določanje položaja (v realnem in navideznem svetu)

5) multimedijski in trženjski vidiki razvoja mobilnih aplikacij

 Zaželjeno je poznavanje programskega jezika Java.


Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških

virov 2007-2013, razvojne prioritete 3: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja««; prednostne usmeritve 3.3 »Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva.«